Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Napelemes világítás India legszegényebb közösségeiben 6.

Megtámadja azt az általános elképzelést, hogy a piramis alján nincs vásárlóerő, de. "Van pénz", Shah ragaszkodik hozzá, (bár nem túl sok). "De ők a legkegyetlenebb fogyasztók a Földön, mert van egy alternatív költség, ahol sok pénz megy el."

A kulcs a fizetési hajlandóság, ő folytatja. E célból Frontier Markets nemrég létre hozott partnereként az International Finance Corporation-el egy figyelemfelkeltő kampányt a napenergia, napelem előnyeiről. A nyilvánosság és az IFC Lighting ázsiai kezdeményezés, amelynek célja, hogy a napelemes világítás 400 millió indiai háztartásba megvalósuljon. Ez egy ambiciózus cél.

0 Tovább

Napelemes világítás India legszegényebb közösségeiben 5.

"Ha ül Delhiben egy személy, aki megvett egy terméket Rajasthan faluban, hogyan fogja cserélni, a terméket, ha elromlott? Hogy oldod meg Te és, hogy oldja meg ő" kérdezi. "Az eladás utáni szolgáltatás nagyon fontos, mert felelősséggel kell legyen, amit eladott."

Az ár nagyon fontos amikor eladja az alacsony jövedelmű közösségeknek - ez nagyon kritikus. A fizetésimérleget figyelembe véve a fogyasztók jellemzően kevesebbet költenek, mint 3453 indiai rúpia (£ 34) az árukra és szolgáltatásokra havonta. Shah: a napelem napenergia lámpák kiskereskedelmi ára 645 rúpia (£ 6). Ez csak arról szól, hogy megfizethető. A mintegy 6000 rúpiás (£ 59) Pico otthoni világítás egységek valószínűleg már nem, a drágasága miatt. Mert ezeket a nagyobb értékű termékeket, Shah azt gondolja, hogy egy alacsony kamatozású hitel lehetőséggel elérhető áron tudnák kínálni non-profit vagy mikrofinanszírozási partnerrel a jövőben. Így a napelemek is tért hódítanának.

0 Tovább

Napelemes világítás India legszegényebb közösségeiben 4.

Shah talán tudja, kik az ő alacsony jövedelmű ügyfelei, és milyen energiaszükségletei vannak, de a nehéz kérdés, hogy hogyan lehet megnyerni őket, hogy a megfelelő termékeket vásárolják. A legtöbb esetben a vállalatok kezelik az úgynevezett "utolsó mérföld" problémáját, léteznek pl. vándor értékesítők. Alapvetően valaki egy hátizsákkal jár-kel, házról házra és eladja a terméket, ahogy Shah mondja.

Ez sem skálázható, sem fenntartható. Ehelyett Frontier Markets úgy döntött, hogy működjenek együtt a meglévő kis kiskereskedők a cél közösségekben, amely üzlet-tulajdonosok termékeit hitelre megvásárolhatják. "Lényegében, átalakításba kezdtünk a meglévő tégla-és habarcs boltokban, hogy felhasználják napelem segítségével a napenergiát a boltokban", Shah mondja. Frontier Markets hat darab ügyfélszolgálati központot hozott létre, minden közeli közösségekben, ahol működnek.

0 Tovább

Napelemes világítás India legszegényebb közösségeiben 2

A mai napig, a Frontier Markets 20.000 db nulla szén-dioxid kibocsátású világító egységet telepített 185 kiskereskedelmi ponton. Alacsony költségű napelemes lámpák és fáklyák tartalmazzák a legtöbb cég értékesítéseit, bár a termékskála magában foglalja a kifinomult otthoni világítási rendszereket, és még közvilágítást is.

A Napelemek nem újak Indiában. A legtöbb napenergia gyártónak nincs Indiában kapacitásuk és a tudás hozzáférés nehezen elérhető a szektorban, azt mondják: "A kiskereskedő vagy a forgalmazó még ma sem tudja, hogy az ügyfelek fontosak. Ők csak a termékek dömpingjét hajtják a piacon."

0 Tovább
1234
»

napelem

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek