Shah talán tudja, kik az ő alacsony jövedelmű ügyfelei, és milyen energiaszükségletei vannak, de a nehéz kérdés, hogy hogyan lehet megnyerni őket, hogy a megfelelő termékeket vásárolják. A legtöbb esetben a vállalatok kezelik az úgynevezett "utolsó mérföld" problémáját, léteznek pl. vándor értékesítők. Alapvetően valaki egy hátizsákkal jár-kel, házról házra és eladja a terméket, ahogy Shah mondja.

Ez sem skálázható, sem fenntartható. Ehelyett Frontier Markets úgy döntött, hogy működjenek együtt a meglévő kis kiskereskedők a cél közösségekben, amely üzlet-tulajdonosok termékeit hitelre megvásárolhatják. "Lényegében, átalakításba kezdtünk a meglévő tégla-és habarcs boltokban, hogy felhasználják napelem segítségével a napenergiát a boltokban", Shah mondja. Frontier Markets hat darab ügyfélszolgálati központot hozott létre, minden közeli közösségekben, ahol működnek.